vrijdag 25 november 2011

Good reasons to come by ;-)

Domitille says:

"Come to discover forward first (en avant-première) les Moineaux's new collections  :
  • postcards for Sinterklaas, Christmas and New Year times;
  • special stickers for nice gifts;
and many others surprises....(ssshut...)
In love with Les Moineaux décoration ? Thanks ! I will be pleased to offer you a 20% discount on your favorite item."
new postcards collection, original set of drawings for Sinterklaas!

Hélène says:
"De Sinterklaas Ateliers is een speciaal happening voor FeltgOOOd:
  • Tijdens die 2 dagen kunt u uw eigen hoed op maat bestellen. Laat mij weten wat voor model en wat voor kleur u zoekt; ik zal zorgen dat hij goed bij u past!"
  • een vilten hoed op maat
  • Alle hoeden zijn sterk afgeprijsd: tot 40% tov de website op Etsy en nog tot 15% tov de prijzen op de creative markts."

Thongbai says:
"Normaal verkoop ik alleen op het internet. Soms is het een risico om kleding online te kopen want je de kleding kunnen niet voelen of passen.
  • Nu is het een goede kans om mijn kleding in het echt te bekijken, voelen en passen. Ook als je mijn kleding leuk vindt maar de maten passen niet, dan mag je ze op maat bestellen!!!
    de hele collectie staat voor u klaar!
  • Om het weekend extra speciaal te maken, zal ik mijn gehele kledinglijn met korting verkopen. Sommige items van de vorige collectie zal zelfs afgeprijsd zijn tot 50%."

 Mirjam says:


"Meestal  verkoop ik mijn sieraden op mond-op-mond-reclame, of via Etsy of Seesle.
Maar soms is het prettig om een sieraad te passen, te kijken of het bij je past en eventueel op maat te laten maken.  
Deze sinterklaasatelierdagen bieden daar een uitgelezen kans toe.
Mijn sieraden worden verpakt in een handmade gift-tasje en zijn echt een feestje om te geven."
een sieraad in het echt...
  
Svetlana says:

"Bring your old blue jeans and get 10% off one the stylish apron!!.."

upcycled jeans


Geen opmerkingen:

Een reactie posten