zaterdag 12 november 2011

Thongbai Tatong doet ook mee;)

Hallo!
Mijn naam is Thongbai Tatong. Ik woon in Ter Aar, een dorpje in de buurt van Alphen a/d Rijn. Ik  vond het altijd  leuk om iets met mijn handen te maken. Toen besloot ik om terug naar school te gaan om een naaiopleiding te volgen. Sinds 2007 begon ik om kleine collecties van  fun en hippe kleding te ontwerpen en maken. Mijn kleding wordt doorgaans online verkocht, voornaamlijk op Etsy.



Het was op Etsy dat ik Helene, Mirjam, en Svetlana, heb leren kennen.  Af en toe komen we elkaar ook buiten de computer tegen, zoals op een markt van zelfgemaakte producten. Maar deze keer ontmoeten we elkaar als deelnemers van de Sinterklaas Ateliers in Moordrecht, bij Helene’s huis. Helene en haar partner zijn architecten die hun eigen huis hebben gerenoveerd. Tijdens ons Open Weekend van de Sinterklaas Ateliers, zult u niet alleen de leuke zelfgemaakte producten van de deelnemers zien, maar ook de ontspannende sfeer proeven van het huis, terwijl u voorzien wordt van gratis thee, koffie en koekjes.



Als u alvast wilt zien wat ik tijdens het Open Weekend ga verkopen, nodig ik u uit om mijn Etsy-webwinkel te bezoeken. Om het echt speciaal te maken, zal ik in dit weekend ALLE producten afgeprijsd verkopen!! Ook ga ik kortingen tot 50% aanbieden op een aantal items van mijn vorige collecties.





Op dit moment ben ik bezig  om meer winterkleding te maken. Tenminste 3 nieuwe designs zullen klaar zijn voor de Sinterklaas Ateliers. Als u meer over mij wil weten, of de achtergrondfotos van mijn ‘work in progress producten’ wilt zien, bezoek dan mijn weblog.  Op mijn blog kunt u zich ook aanmelden om emails te ontvangen over nieuws en updates van mijn nieuwe producten.



Tot 26 November in Moordrecht!
-  Thongbai

Geen opmerkingen:

Een reactie posten